//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my super awesome.


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: BELLA HUDA
Others:   


Serba Salah

Assalamualaikum semua . Esok bermulah "a new semester" bg aku . A new born . Sekejap je dah sem 2. So, rasa awkward masih first time kita jumpa tu muncul . Aku tak tahu kenapa perasaan tu muncul balik. I dont know . Mungkin pasal mmasalah tu yg mnyebabkan ada jarak ruang di antara kita dlm prshbtn. Aku nak salahkan korang tak boleh jugak sbb tah laa. Salah aku mungkin. Tapi aku serba salah tau. Sangat ! Jenis aku,kalau seorang yang aku tak suka buat 'taik' dgn aku,janganlah trlalu rapat dgn dia. Memang kena sekali lah . I know all my friends problem. So,aku tau bnyak mslh kau,aku,kita semua. Tapi nak buat mcm mna kan. Mungkin ada hikmah semua ni berlaku. Jujur dr ruang sudut hati aku yang paling dalam,aku sayang korang.You'r the best for me. Still serba salah ap yang aku dah buat ni . Even selalu gaduh,salah faham,maki sana sni,kutuk,hina,caci, aku tau mesti ada rasa 'SAYANG' dlm hati korang. Even tak banyak sikit pun jadilah kan.Tipu kalau takkd whey. Sekarang niy aku tak tau tindakan aku betul ke tak ? Jauhkan diri dari korang,mula rasa diri tak setanding dgn korang. Hmmmm :(  Kadang'2 aku rasa korang akan cari aku,perlukan aku,guna aku,time korang tgh susah,nak prtolongan,nak itu semua ini. Lepas tu tinggal. Memang kau tak rasa,perasan semua tu,tapi aku terasa,perasan tu. Aku rasa diri aku hanya untuk kesusahan. Senang tinggal aku,pergi ke org lain. Whey ? kalau itu niat kau dr dulu,better kita takyah penah kenal dr dlu beb. Aku menyesal kalau tu niat kau dr dlu ! Jika kau lebih memilih kesempurnaan,kecantikan,darjat,kau pergilah. Aku taknak ada SAHABAT sebegitu untuk di bawa bersama ke alam jihad aku. Ke alam seterusnya. Pergilah kau di sana 'KAWAN' Aku redha :) Even aku sakit,tapi biarlah kau pilih sapa lagi baik. Kita dah matang. Pandai pilih dah . Nak 'KAWAN" atau 'SAHABAT' . So aku hnya mampu nasihat buatlah dengan mnggunakan akal fikiran bukan nafsu. Kau ingat siapa bantu kau dulu. Siapa ada dgn aku dlu. Bukan nak ungkit,tapi tu semua akan sedarkan kita kelak.Fikir sayang, Jangan kau menyesal kelak baru kau nak patah balik. Mungkin time tu aku dah tawar hati . Semoga ALLAH merahmati PERSAHABATAN kita .Aku sayang SAHABAT aku. IN SHA ALLAH . Amin .